مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:502022-01-10اجتماعي

34 هزار معلم جدید در کشور استخدام می شوند


رییس مرکز برنامه ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از قول سازمان سنجش آموزش مبنی بر آغاز ثبت نام آزمون استخدامی در پایان دی ماه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر سلیمان زاده رییس مرکز برنامه ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران آموزش و پرورش و کارشناسان حوزه امور اداری و نیروی انسانی شهرستان ها، مناطق و اداره کل خراسان جنوبی افزود: مهمترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در جذب و استخدام نیروی انسانی، بومی گزینی است.

وی بیان کرد: چنانچه نیروی تازه استخدام متقاضی انتقال از بوم خود به شهرستان یا منطقه ای دیگر باشد، استخدامش ملغی می شود.

رییس مرکز برنامه ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: با بومی گزینی نیروی انسانی بسیاری از مشکلات موجود در ساماندهی نیروی انسانی مرتفع می شود.

وی افزود: هدف از بومی گزینی در آزمون های استخدامی برقراری عدالت آموزشی از حیث ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و ایجاد توازن در ارایه خدمات آموزشی، پرورشی و تربیتی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم گفت: این استان به 2 هزار نیروی انسانی نیاز دارد و پراکندگی جمعیت دانش آموزی مهم ترین چالش استان در زمینه ساماندهی نیروی انسانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار معلم جدید در کشور استخدام می شوند

34 هزار معلم جدید در کشور استخدام می شوند