مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:452022-01-10سياسي

رسیدگی دادستان زنجان به مرغ هایی که از سفره مردم پر کشید


دادستان زنجان دستور تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان خاطی در اداره کل دامپزشکی و سازمان های جهادکشاورزی و صمت استان را صادر کرد.

- ترک فعل مسئولان اداره کل دامپزشکی و سازمان های جهادکشاورزی و صمت استان زنجان؛ رسیدگی دادستان زنجان به مرغ هایی که از سفره مردم پر کشید ایسنا/زنجان دادستان زنجان دستور تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان خاطی در اداره کل دامپزشکی و سازمان های جهادکشاورزی و صمت استان را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن کرمی روز گذشته (19 دی ماه) در ادامه بازدید از مراکز تولیدی و در بازدید از شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان، اظهار کرد: اتفاقاتی که در این مجموعه مشاهده می شود، برای تولید و توزیع قابل قبول نیست، چون حجم زیادی از جوجه، مرغ و بوقلمون و حتی محصولات قطعه بندی شده در این محل دپو شده که تاریخ مصرف مقادیر قابل توجهی از آن گذشته، یا یک روز مانده و یا در حال انقضا است و این در حالی است که امسال در بازه هایی از زمان در بازار حتی به یک یا چند عدد مرغ هم نیاز بود.

وی با بیان اینکه حجم قابل توجهی مرغ، جوجه و بوقلون در این محلِ دپو، احتکار شده است، ادامه داد: در صورتی که این شرکت از نهاده های دامی یارانه ای و ارز 4200 تومانی استفاده کرده و الان هم مرغ ها را نگه داشته تا احیاناً اگر ارز 4200 تومانی حذف شد، به قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی دادستان زنجان به مرغ هایی که از سفره مردم پر کشید

رسیدگی دادستان زنجان به مرغ هایی که از سفره مردم پر کشید