مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:452022-01-10فرهنگي

نمایشگاهی برای دهه هفتادی ها


«هفتادو» عنوان پروژه ای برای مطالعه هنرمندان تجسمی متولد دهه 70 در ایران است.

اولین نمایش این پروژه به آثار «آذرخش سمیعی» اختصاص دارد و از جمعه 24 دی ماه به مدت یک هفته در گالری پژوهشی شهریاران در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

- هفتادو عنوان پروژه ای برای مطالعه هنرمندان تجسمی متولد دهه 70 در ایران است.

اولین نمایش این پروژه به آثار آذرخش سمیعی اختصاص دارد و از جمعه 24 دی ماه به مدت یک هفته در گالری پژوهشی شهریاران در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این گالری، داوود آجرلو به نمایندگی از تیم کیوریتور پروژه هفتادو می گوید: این پروژه مجموعه ای از نمایش ها را در گالری پژوهشی شهریاران و مراکز وابسته به آن در طول یک سال برگزار کرده و در نهایت نتایج آن را به شکل یک کتاب و یک فیلم عرضه می کند.

ایده بررسی هنر متولدان دهه 70 در طول پژوهش های قبلی درباره هنر معاصر ایران شکل گرفته و باور داریم تمایز آثار و روند تولید هنر در متولدان این دهه به گونه ای است که می تواند واقعیت های پنهانی را چه درباره خود این نسل و درباره هنر مدرن ایران آشکار کند.

آجرلو ادامه داد: ما در این پروژه، بازیِ اعداد و ابعاد یا به عبارتی ریاضیات به عنوان یک بازیِ زبانی را بهانه ای برای بررسیِ هندسه هنرمندان متولد دهه 70 ایران قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی برای دهه هفتادی ها

نمایشگاهی برای دهه هفتادی ها