مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:202022-01-10فرهنگي

سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود


سامان احتشامی از ساخت موسیقی فیلم «2888» به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری خبر داد که قرار است در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

- ، آهنگسازی موسیقی فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری به سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز کشورمان واگذار شد.

سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: من از سال ها پیش در حوزه موسیقی فیلم فعالیت کردم و اولین موسیقی فیلمی که ساختم اوایل دهه 80 بود که در فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه با سیروس الوند همکاری کرده و با این فیلم وارد حوزه ساخت موسیقی فیلم شدم.

بعد از آن با محمد علی اینانلو در برنامه گردش در حوزه صداگذاری و موسیقی فیلم همکاری کردم.

در تمامی این سال ها در حوزه موسیقی فیلم با کارگردان های زیادی در فیلم های مختلف همکاری داشتم که می توان به فیلم شکاف ، خط ساغر ، انیمیشن شازده کوچولو ، این ترانه عاشقانه نیست اشاره کرد.

این آهنگساز ادامه داد: من به عنوان یک موزیسین اگر بخواهم موسیقی فیلم بسازم باید مانند یک مایع باشم و در هر ظرفی بتوانم خودم را بگنجانم.

من در فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری و تهیه کنندگی کیوان علی محمدی با این گروه همکاری کردم و موسیقی فیلم این کار را ساختم و قرار است این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود

سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود