مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:552022-01-10اقتصادي

بذرپاش: دولت سال آینده به راحتی می تواند 200 هزار میلیارد تومان دارایی بفروشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در جلسه امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کردم: - رییس دیوان محاسبات کشور با بیان این که دولت سال آینده به راحتی می تواند حدود 200 هزار میلیارد تومان دارایی بفروشد گفت: با فروش اموال مازاد دولت، می توان سقف درآمد های مالیاتی که بیش از 530 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده را کمتر و واقعی تر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در جلسه امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کردم: کسری تراز عملیاتی بودجه سال آینده از امسال حدود 35 درصد کمتر است و بهترین راهکار جبران کسری بودجه، فروش اموال دولت است.

دولت سال آینده به راحتی می تواند حدود 200 هزار میلیارد تومان دارایی بفروشد.

بسیاری از ساختمان ها و اموال دولت و سهام شرکت ها قابل فروش است تا دولت از نگهداری این اموال رها و تمرکز روی فروش اوراق نیز کمتر شود.

با فروش اموال مازاد دولت، می توان سقف درآمد های مالیاتی که بیش از 530 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده را کمتر و واقعی تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: دولت سال آینده به راحتی می تواند 200 هزار میلیارد تومان دارایی بفروشد

بذرپاش: دولت سال آینده به راحتی می تواند 200 هزار میلیارد تومان دارایی بفروشد