مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:352022-01-10دانش

استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای فعالیت بیش از 30 خانه خلاق و نوآوری و استقرار تیم های خلاق در این خانه ها، با حضور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، - در راستای فعالیت بیش از 30 خانه خلاق و نوآوری و استقرار تیم های خلاق در این خانه ها، با حضور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، از سایت خانه های خلاق و نوآوری رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای فعالیت بیش از 30 خانه خلاق و نوآوری و استقرار تیم های خلاق در این خانه ها، با حضور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، از سایت خانه های خلاق و نوآوری رونمایی شد.

این خانه ها برای ایجاد زیست بومی برای معرفی دستاورد های خلاق در حوزه صنایع نرم و فرهنگی ایجاد شده و حمایت از ایجاد و گسترش زیرساخت های توسعه دهنده فناوری های نرم، صنایع خلاق و فرهنگی، یکی از اصلی ترین برنامه هایی است که به صورت جدی توسط ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق و برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق دنبال می شود.

بر همین اساس و با حضور پرویز کرمی رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم این سایت راه اندازی شد تا بستری برای معرفی بهتر شرکت ها و هسته های خلاق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه

استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه