مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:302022-01-10بين الملل

اضافه شدن 4 سال دیگر به دوران حبس سوچی


دادگاهی در میانمار رهبر دوفاکتوی این کشور را امروز (دوشنبه) و پس از گناهکار شناختن وی در وارد کردن و مالکیت غیرقانونی بیسیم واکی تاکی و نقض محدودیت های کرونایی به چهار سال حبس بیشتر محکوم کرده است.

- دادگاهی در میانمار رهبر دوفاکتوی این کشور را امروز (دوشنبه) و پس از گناهکار شناختن وی در وارد کردن و مالکیت غیرقانونی بیسیم واکی تاکی و نقض محدودیت های کرونایی به چهار سال حبس بیشتر محکوم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنگ سان سوچی رهبر دوفاکتوی میانمار ماه گذشته میلادی بابت دو فقره جرم مجرم شناخته و به چهار حبس محکوم شده بود.

این پرونده های کیفری علیه سوچی در میان ده ها پرونده دیگری است که علیه سوچی 76 ساله و در پی کودتای ارتش در فوریه 2021 مطرح شده که باعث سقوط دولت و دستگیری تعدادی از مقام های ارشد این کشور شده است.

در صورتی که سوچی در تمامی این پرونده ها مجرم شناخته شود، برایش بیش از 100 سال حبس در پی خواهد داشت.

حامیان سوچی و تحلیلگران مستقل می گویند این اتهامات علیه وی با هدف مشروع ساختن کودتای نظامی در میانمار و جلوگیری از حضور وی در عرصه سیاست مطرح شده است.

سوچی ماه گذشته میلادی به دو فقره جرم گناهکار شناخته و به چهار سال حبس محکوم شد اما چند ساعت پس از حکم، مین آنگ هلاینگ، رهبر نظامیان حاکم بر میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 4 سال دیگر به دوران حبس سوچی

اضافه شدن 4 سال دیگر به دوران حبس سوچی