مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:252022-01-10حوادث

شرور به نام بهارستان دستگیر شد/ قدردانی مردم از پلیس


فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری اراذل و اوباش معروف به فرشاد سی متری که با سوابق و عناوین اتهامی متعدد موجب سلب آسایش و آرامش مردم شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی دارای چندین فقره پرونده چاقوکشی، آزار و اذیت و زورگیری با سلاح گرم و سرد را داشته و موجب سلب آسایش عمومی در منطقه بهارستان شده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با شناسایی پاتوق متهم و پس از انجام هماهنگی های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی ضربتی موفق شدند اوباش بنام بهارستان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که این فرد چندین مورد سابقه شرکت در نزاع، ضرب و جرح، شرب خمر، خفت گیری، نگهداری مواد، اخلال در نظم عمومی و تخریب عمدی دارد.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه اوباش دستگیر شده، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب مربوطه و 5 تیر جنگی، یک قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری گاز اشک آور کشف شد، افزود: با اقدامات انجام شده و تکمیل پرونده، متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور به نام بهارستان دستگیر شد/ قدردانی مردم از پلیس

شرور به نام بهارستان دستگیر شد/ قدردانی مردم از پلیس