مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:052022-01-10بين الملل

روسیه: مذاکرات ژنو باید درباره عدم پیوستن اوکراین به ناتو باشد


وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه موضوع مذاکرات آتی مسکو-واشنگتن باید درباره عدم عضویت اوکراین در ناتو باشد، گفت اگر آمریکا و ناتو در این باره گفتگو نکنند با بدترین تهدید علیه امنیت خود مواجه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) درباره وخیم ترین تهدید امنیتی علیه آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هشدار داد.

ریابکوف در مصاحبه با شبکه ریانووستی گفت اگر آمریکا و ناتو به موضوعات مورد نظر روسیه در مذاکرات آتی توجه نکنند، ممکن است با بدترین تهدید علیه امنیت خود مواجه شوند.

وی با بیان اینکه مذاکرات آتی ژنو باید به طور کلی درباره عدم پیوستن اوکراین به ناتو باشد، توضیح داد مسکو آماده شنیدن صحبت های آمریکا در مورد عدم استقرار سامانه های موشکی در خاک اوکراین است.

به نوشته وبگاه ریانووستی، این دیپلمات روس اما تصریح کرد گفتگوی سازنده فقط در چارچوب گسترده تر بازنگری در تصمیمات نشست بوداپست درباره آینده عضویت اوکراین در ناتو امکان پذیر است.

ریابکوف اظهار داشت: ما به آنچه آنها [در مذاکرات ژنو] می گویند گوش خواهیم داد.

اما این باید در زمینه گسترده تری قرار گیرد؛ اینکه آیا آنها آماده هستند که تضمین های قانونی بدهند که این کشور (اوکراین) و همچنین سایر کشورها - که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: مذاکرات ژنو باید درباره عدم پیوستن اوکراین به ناتو باشد

روسیه: مذاکرات ژنو باید درباره عدم پیوستن اوکراین به ناتو باشد