مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:552022-01-10اجتماعي

محور هشتگرد-طالقان همچنان بسته است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: عملیات اصلاح و زیباسازی تونل پنج محور کرج- چالوس در حال انجام است.

- علی زندی فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه محور هشتگرد – طالقان هنوز بازگشایی نشده، اظهار کرد: تمام دستگاه های ذی ربط اذعان دارند، برخی قسمت های این مسیر به ویژه محدوده تونل برای تردد در فصل زمستان از ایمنی کافی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: برودت هوا و بارش های زمستانی باعث می شود این مسیر دچار یخ زدگی و لغزندگی شود که همین تردد خودروها را سخت می کند.

وی توضیح داد: با تاکید استاندار البرز بنا شده در اسرع وقت پایگاه هلال احمر و اورژانس در این مسیر ایجاد شود و مخابرات هم نسبت به نصب دکل مخابراتی اقدام کند تا در شرایط بروز حادثه امکان ارائه خدمات مناسب ایجاد شود.

زندی فر اضافه کرد: البته راهداری و راه و شهرسازی هم موظف شده اند ضعف های زیرساختی این محور را برطرف کنند تا شرایط تردد ایمن مسافران فراهم شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تعریض و اصلاح محور آتشگاه – برغان گفت: طی چند هفته گذشته شاهد بارندگی های پاییزی بودیم که این مساله اجرای عملیات عمرانی را سخت می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در شرایط فعلی اگر عملیات عمرانی این محور ادامه پیدا کند، با توجه به گردشگر پذیر بودن مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور هشتگرد-طالقان همچنان بسته است

محور هشتگرد-طالقان همچنان بسته است