مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:402022-01-10اقتصادي

12 پروژه آبخیزداری در استان سمنان اجرایی شده است


رییس اداره آبخیزداری منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه از سال 96تاکنون 12 پروژه آبخیزداری در استان اجرایی شده است، گفت: این پروژه ها شامل عملیات خاکی و سنگ و ملات در شهرستان ها می شود.

- ، داوود یحیایی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل منابع طبیعی سمنان ضمن بیان اینکه از سال 96 تاکنون 12 پروژه آبخیزداری در شهرهای استان سمنان اجرایی شده است، ابراز داشت: این پروژه ها در مجموع شامل 65 هزار مترمکعب عملیات خاکی و سه هزار و 400 متر مکعب عملیات سنگ و ملات می شود.

وی بابیان اینکه این طرح ها در راستای مشارکت با بهره برداران و آبخیز نشین ها صورت گرفته است، افزود: برای اجرای این طرح ها از اعتبارات دولتی شامل صندوق توسعه ملی بهره گرفته شده و هدف اصلی آن در راستای تغذیه آبخوان ها و بهره برداری از روان آب های سیلابی است.

رییس اداره آبخیزداری منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه چهار مورد عملیات در طزره، تنگه داستان مجن، عباس آباد میامی به اجرا درآمده است، ابراز داشت: به ترتیب سازه ترکیبی بند رسوب گیر، کنترل سیل و آبخانه مصنوعی، سازه های خاکی کنترل سیل حوضچه های رسوب گیر و بندهای کنترل روان آب با مجموع عملیات اجرایی 15 هزار مترمکعب عملیات خاکی و دو هزار متر مکعب عملیات سنگ و ملات اجراشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه آبخیزداری در استان سمنان اجرایی شده است

12 پروژه آبخیزداری در استان سمنان اجرایی شده است