مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:252022-01-10سياسي

تاجیستان 2021: از بهبود روابط تهران-دوشنبه و نشست های منطقه ای تا دردسرهای کرونا


اعلام پیروزی بر کرونا، بازگشایی مساجد بعد از 10 ماه قرنطینه، درگیری مرزی با قرقیزستان، سفر رییس جمهور ایران به «دوشنبه» و نشست سران شانگهای و پیمان امنیت جمعی از مهم ترین رویدادهای سال 2021 در تاجیکستان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، اعلام پیروزی بر کرونا، بازگشایی درهای مساجد بعد از 10 ماه قرنطینه، درگیری مرزی با قرقیزستان، بازدید آیت الله سید ابراهیم رییسی از دوشنبه ، نشست سران شانگهای و پیمان امنیت جمعی،  بهبود روابط دوشنبه و تهران از مهمترین رویدادهای سال 2021 در تاجیکستان بودند.

اعلام مهار کامل کرونا در تاجیکستان امامعلی رحمان ، رییس جمهوری تاجیکستان در تاریخ 26 ژانویه ضمن ارائه پیام سالانه خود به پارلمان این کشور از مردم خواست بدون ماسک به مسجد نروند، زیرا در غیر این صورت با پاندمی دیگر کرونا مساجد بار دیگر بسته و نسبت به متخلفین طبق قانون مجازات اعمال خواهد شد.

رحمان در این جلسه از مهار کامل بیماری کووید-19 در کشورش خبر داد و گفت: ما امروز شکر می کنیم که از آغاز ماه ژانویه در کشورمان به طور گسترده بیماری عفونی کرونا از بین رفته است، یعنی تاجیکستان امروز بدون این بیماری است.

بازگشایی مساجد تاجیکستان پس از 10 ماه قرنطینه با تثبیت وضعیت همه گیری کرونا در تاجیکستان، طبق اظهارات ستاد مرکزی مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیستان 2021: از بهبود روابط تهران-دوشنبه و نشست های منطقه ای تا دردسرهای کرونا

تاجیستان 2021: از بهبود روابط تهران-دوشنبه و نشست های منطقه ای تا دردسرهای کرونا