مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:252022-01-10اقتصادي

برق همه مناطق سیل زده وصل شد


براساس برآورد ها سیل اخیر جنوب و جنوب شرق کشور نزدیک به 100 میلیارد تومان خسارت به شبکه برق مناطق سیل زده وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آرش کردی در گفت وگو با فارس، ضمن بیان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کشور اظهار داشت: به دنبال بارش باران و وضعیت جوی و طوفان در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان، در مناطق روستایی دچار قطعی هایی شدیم که با تلاش همکاران صنعت برق هم اکنون این خاموشی ها برطرف شده و شبکه برق منطقه نیز در حال بازسازی است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه طوفان در ابتدای روز در منطقه سیستان و بلوچستان زمینه قطع برق در 300 روستا را فراهم کرد، گفت: با تلاش های بی وقفه همکاران این عدد به صفر رسیده است و همه روستاها برق دار شده اند و در حال حاضر برق مناطق سیل زده به صورت کامل برقرار است.

*قطع اتصالات برقی در جنوب و جنوب شرق کشور رفع شد وی ادامه داد: در هنگام سیل در نقاطی که احتمال بروز حادثه برای هموطنان وجود داشت با نظارت کامل برق نقاط محلی قطع شده بود که با تمام توان قطع اتصالات شبکه و خطوط رفع شد.

این مقام مسئول گفت: در جنوب استان کرمان 16 روستا در زمان بروز سیل بی برق شده بود که با تلاش گسترده و شبانه روزی همکاران برق همه این روستا ها به شبکه سراسری برق متصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق همه مناطق سیل زده وصل شد

برق همه مناطق سیل زده وصل شد