مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:052022-01-10سياسي

بازنگری طرح قطب گردشگری شرق پایتخت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازنگری طرح قطب گردشگری شرق پایتخت، گفت: بوستان سرخه حصار نباید کاربردی علیه منافع مردم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در جریان بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی شورای ششم شهر تهران از منطقه 13، در جمع نخبگان منطقه گفت: در همه جای دنیا ساکنان اماکن گردشگری از وجود این اماکن منفعت می برند ولی این قضیه در تهران صدق نمی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طرح هایمان منافع مردم را لحاظ نکردیم و نتیجه این شد که اماکن گردشگری جز مشکلات و معضلات برای ساکنان اطراف دستاورد دیگری نداشته است.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران ادامه داد: همین منطقه یک را نگاه کنید که قطب گردشگری است اما تمام ساکنان منطقه از ترافیک و معضلات اجتماعی و فرهنگی شکایت دارند.

  وی افزود: در منطقه 13 نیز سرخه حصار بخشی از شکایت های مشترک شهروندان نسبت به معضلات را تشکیل می دهد.

علوی با بیان اینکه علت تمام این ناخشنودی از همسایگی با اماکن گردشگری منتفع نشدن ساکنان اطراف این اماکن از مزایای اقتصادی و فرهنگی است، یادآور شد: وقتی اماکن گردشگری سودی برای ساکنان نداشته باشند، نارضایتی را در پی خواهد داشت و به همین علت باید منافع مردم را لحاظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح قطب گردشگری شرق پایتخت

بازنگری طرح قطب گردشگری شرق پایتخت