مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:052022-01-10بين الملل

ایران چه با مذاکره و چه بدون آن هسته ای خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه بحرینی اخبار الخلیج در بررسی مذاکرات وین، به بیانیه چند هفته قبل 7 مقام ارشد و سابق آمریکایی پرداخت و نوشت: - کشور های عربی باید با این حقیقت کنار بیایند که ایران چه با مذاکره وین و چه بدون آن، هسته ای خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه بحرینی اخبار الخلیج در بررسی مذاکرات وین، به بیانیه چند هفته قبل 7 مقام ارشد و سابق آمریکایی پرداخت و نوشت: این مقامات سیاسی و نظامی سابق در بیانیه خود به این موضوع پرداخته بودند.

چگونه ممکن است توافق جدید صرفا پوششی شود تا ایران به یک قدرت هسته ای تبدیل شود.

آمریکا می گوید دیپلماسی هرگز به موفقیت نخواهد رسید، اگر ایران اطمینان حاصل نکند که ممکن است بهای بسیار سنگینی پرداخت کند.

این بیانیه می گوید برای اینکه دیپلماسی در حل این بحران موفق شود، مسئله بسیار مهم این است که ایران واقعاً از این نگران باشد که اگر به آنچه انجام می دهد و برنامه هسته ای به شیوه فعلی ادامه دهد، ایالات متحده هرگز در استفاده از قدرت نظامی علیه آن تردید به خود راه نخواهد داد.

کسانی که این بیانیه را صادر کرده اند، بر این باورند که چالش واقعی این است که آمریکا چگونه در نگاه رهبران ایران اعتبار خود را بازیابد؟ یعنی چگونه ممکن است که رهبران ایران عملاً احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چه با مذاکره و چه بدون آن هسته ای خواهد شد

ایران چه با مذاکره و چه بدون آن هسته ای خواهد شد