مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 04:552022-01-10اقتصادي

تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل اظهار کرد: افزایش ارزش افزوده تولیدات کشاورزی امری ضروری بوده و باید با برنامه ریزی های لازم در این راستا حرکت کرده و زمینه ماندگاری روستاییان فراهم شود.

وی افزود: اختصاص تسهیلات برای مکانیزه کردن کشاورزی در روستاها، ایجاد گلخانه و صنایع تبدیلی برای تولیدات دامی از جمله نیازمندی های جامعه روستایی استان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: توجه به ایجاد حوضچه های پرورش ماهی، اجرای طرح هایی چون سد معیشتی و تامین آب شرب روستاییان از جمله برنامه های ضروری برای تقویت اقتصاد روستاها بوده و باید با همکاری دهیاران مرتفع شود.

وی عمده مشکلات روستاهای استان را معیشت و اقتصاد ذکر کرد و ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد زمینه احصا نیازمندی مسکن و احداث آن اقدام شود.

میرجعفریان به وجود 903 دهیار در استان اشاره کرد و نقش این نیروها را ظرفیت بزرگی برای عملیات اجرایی در توسعه روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است

تقویت اقتصاد روستا نیازمند مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی است