مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 04:452022-01-10اقتصادي

اختصاص 26 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین در اردبیل


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 26 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین به استان اختصاص یافته تا این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 26 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین به استان اختصاص یافته تا این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

دولت لطفی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: همه ساله اعتبارات ملی برای پروژه های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی تخصیص می یابد تا ما در کنار ایمن سازی مدارس در حال بهره برداری بتوانیم از این محل واحدهای آموزشی مقاوم و مستحکمی را تحویل آموزش و پروش دهیم که تعدادی از این پروژه ها با کمک خیرین در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این طرح ما سعی می کنیم از ردیف اعتباری تکمیل پروژه های خیرین به صورت ملی استفاده کنیم که 26 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین به استان اختصاص یافته تا با مساعدت 50 درصد اعتبارات در این بخش به صورت ملی و 50 درصد به صورت خیرین بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: از ردیف های مختلف بودجه ای اعم از تخریب و بازسازی و تکمیل پروژه های خیرین در مجموع 130 میلیارد تومان سهم استان بوده که 50 درصد این رقم به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 26 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین در اردبیل

اختصاص 26 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین در اردبیل