مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 23:102022-01-09بين الملل

نگرانی آمریکا از انتقام ایران در واکنش به ترور سردار شهید سلیمانی


یک پایگاه خبری آمریکایی با اشاره به اظهارات مشاور امنیت ملی کاخ سفید نوشت، دولت آمریکا نگران پاسخ ایران در واکنش به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری واشنگتن اگزمینر با اشاره به اظهارات یک مقام آمریکایی در زمینه تحریم دهها آمریکایی توسط ایران و تهدیدهای ایران علیه مقامات دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا گزارش داد دولت جو بایدن در این زمینه نگران است.

  براساس این گزارش، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه ای در واکنش به تهدیدهای ایران در زمینه انتقام از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفته است که دولت واشنگتن از شهروندان آمریکایی محافظت خواهد کرد.

  پیش از این مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا که از عوامل اصلی طرح ترور سردار سلیمانی بود از دولت جو بایدن خواست که از او و دیگر آمریکایی ها حفاظت کند.

هراس پامپئو در واکنش به صحبتهای آیت الله رییسی در مراسم سالگرد ترور سرداران شهید مقاومت بود.

  رییس جمهور  جمهوری اسلامی ایران در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به آمریکایی ها گفت: حاج قاسم سلیمانی مهمان رسمی نخست وزیر عراق بود، شما هم سیادت عراق را شکستید و هم یک ملت را ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکا از انتقام ایران در واکنش به ترور سردار شهید سلیمانی

نگرانی آمریکا از انتقام ایران در واکنش به ترور سردار شهید سلیمانی