مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 19:552022-01-09سياسي

امروز هیچ سرزمین امنی برای دشمنان وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو بزرگداشت شهدای عرفه که شامگاه یکشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه تهران برگزار شد با اشاره به خصایص شخصیتی سرلشکر شهید احمد کاظمی گفت: - فرمانده کل سپاه حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عین الاسد را سیلی سخت دانست و گفت: این یک سیلی سخت از ایران عزیز به آمریکا بود که خود را امپراطور جهان می دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو بزرگداشت شهدای عرفه که شامگاه یکشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه تهران برگزار شد با اشاره به خصایص شخصیتی سرلشکر شهید احمد کاظمی گفت: احمد کاظمی مثل کوه آرام بود و هرگز از شوکت ظاهری دشمن نمی ترسید.

وی افزود: شهید کاظمی تا آخر ایستاد و هرگز لباس جهاد را از تن به در نکرد و همه همرزمانی که با او بودند نیز این گونه بودند که در برابر دشمن تمامقد ایستادند و مانع رسیدن آن ها به اهدافشان شدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به توان نظامی ارتش رژیم بعث عراق گفت: مگر می شود با دست خالی دنیا را شکست داد؟ پس جز با قلب های مؤمن، باور، ایمان و جوانانی از خود گذشته نمی توان در برابر دشمن ایستاد.

سرلشکر سلامی با اشاره به عملیات های انجام شده در دوران دفاع مقدس ادامه داد: زمانی که به عملیات های طراحی شده از سوی رزمندگان نگاه می کنیم نبوغ، شجاعت، ابتکار و خلاقیت را در این طرح ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هیچ سرزمین امنی برای دشمنان وجود ندارد

امروز هیچ سرزمین امنی برای دشمنان وجود ندارد