مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 19:302022-01-09سياسي

واکنش «چارچوب هماهنگی شیعیان» به انتخاب الحلبوسی به عنوان رییس پارلمان عراق


«چارچوب هماهنگی شیعیان عراق» در بیانیه ای مخالفت خود را با نتیجه جلسه انتخاب رییس پارلمان و دو معاونش اعلام و تأکید کرد که انتخاب محمد الحلبوسی را به رسمیت نمی شناسد.

- واکنش چارچوب هماهنگی شیعیان به انتخاب الحلبوسی به عنوان رییس پارلمان عراق چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه ای مخالفت خود را با نتیجه جلسه انتخاب رییس پارلمان و دو معاونش اعلام و تأکید کرد که انتخاب محمد الحلبوسی را به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه چارچوب هماهنگی شیعیان عراق (شامل گروه های شیعه و برخی از احزاب سنی و کُرد معترض به نتایج انتخابات پارلمانی) در بیانیه ای ضمن اعلام مخالفت با نتیجه جلسه انتخاب رییس مجلس نمایندگان عراق و دو معاونش عنوان کرد که به دلیل نبود ریاست جلسه پارلمان، انتخاب محمد الحلبوسی به عنوان رییس پارلمان را به رسمیت نمی شناسد.

چارچوب هماهنگی افزود: ما طبق قانون اساسی کشور بزرگترین فراکسیون هستیم و در برابر تصمیمات انفرادی و غیرمسئولانه خواهیم ایستاد.

در ادامه بیانیه تأکید شده که ما طرف هایی را که پشت تشدید تنش ها قرار دارند، مسئول کامل پیامدهای انحصارطلبی و استفاده از خشونت می دانیم.

در رای گیری برای انتخاب رییس پارلمان از میان محمد الحلبوسی و محمود المشهدانی، الحلبوسی با 200 رای بار دیگر به عنوان رییس انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «چارچوب هماهنگی شیعیان» به انتخاب الحلبوسی به عنوان رییس پارلمان عراق

واکنش «چارچوب هماهنگی شیعیان» به انتخاب الحلبوسی به عنوان رییس پارلمان عراق