مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 19:052022-01-09سياسي

بندر امیرآباد مرکز استراتژیک صادراتی کشور می شود


بندر امیرآباد به عنوان یکی از مرکز استراتژیک صادراتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است که امیدواریم در بخش تبادلات فعال تر شده و در توسعه صادرات موفق تر عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید محمود حسینی پور، در حاشیه بازدید از بندرامیرآباد در شرق مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر امیرآباد به عنوان بندر استراتژیک از اهمیت فراوانی در استان و کشور برخوردار است و با توجه به نگاه دولت جدید به منطقه اوراسیا این بندر به دلیل همجواری با کشورهای اوراسیا و دارا بودن مسیر کریدور شمال- جنوب از اهمیت بالاتری در تبادلات برخوردار است.

وی افزود: در کنار همه زیرساخت های مناسب در بندر و وجود شرکت های فعال در بخش توسعه اقتصادی، صادرات بخش مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد که در این راستا ساز و کار صادرات مرکبات از طریق بندرامیرآباد در حال انجام است و در آینده ای نزدیک شاهد این اتفاق مهم خواهیم بود.

استاندار مازندران با اشاره به اتصال بندر امیرآباد به شبکه ریلی در کشور منحصر به فرد است؛ یادآور شد: اتصال به شبکه ریلی یکی از امتیازات مهم بندرامیرآباد در بین بنادر کل کشور است و دارا بودن این شبکه ریلی موجب شده است تا این بندر به عنوان بخش مهمی در صادرات و واردات کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر امیرآباد مرکز استراتژیک صادراتی کشور می شود

بندر امیرآباد مرکز استراتژیک صادراتی کشور می شود