مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 18:352022-01-09سياسي

کاهش صدور پروانه ساختمانی از 4 ماه به یک هفته/ اختلافی با منابع طبیعی نداریم


شهردار گنبدکاووس با اشاره به واگذاری پارک جنگلی النگ دره به منابع طبیعی بر اساس صیانت از منافع مردم، گفت: در حال حاضر هیج مشکلی با منابع طبیعی نداشته و همکاری خوبی با هم داریم.

- ایسنا/گلستان شهردار گنبدکاووس با اشاره به واگذاری پارک جنگلی النگ دره به منابع طبیعی بر اساس صیانت از منافع مردم، گفت: در حال حاضر هیج مشکلی با منابع طبیعی نداشته و همکاری خوبی با هم داریم.

محمدرضا سبطی امشب در سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرگرگان با ارائه گزارشی از اجرای سازه میدان ورودی شهر، اظهار کرد: فراخوان طراحی الِمان میدان بسیج آماده شده و اکنون مراحل اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه به صورت مداوم بازدیدهای فنی و دقیقی از تجهیزات و سازه های شهری صورت می گیرد، افزود: بخشی از نابه سامانی هایی که در تجهیزات شهرداری وجود دارد مربوط به مسائل حقوقی است که با یک برنامه مدون و دقیق در حال پیگیری رفع آن هستیم.

شهردار گرگان با تاکید بر تسریع در فرایند خدمت رسانی در سطح شهر به عنوان یک مولفه مهم در ارائه خدمات به مردم، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات رسانی شهرسازی، مدت زمان فرایند اداری صدور پروانه های ساختمانی به یک هفته کاهش یافته که حاصل تلاش همکاران سختکوش ما در شهرداری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش صدور پروانه ساختمانی از 4 ماه به یک هفته/ اختلافی با منابع طبیعی نداریم

کاهش صدور پروانه ساختمانی از 4 ماه به یک هفته/ اختلافی با منابع طبیعی نداریم