مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 16:552022-01-09بين الملل

افزایش چشمگیر آمار خودکشی میان افسران پلیس آمریکا


یک شبکه تلویزیونی در آمریکا فاش کرد که آمار خودکشی میان نیروهای پلیس این کشور افزایش چشمگیری داشه است و لذا تعداد موارد خودکشی میان افسران از شمار کشته شدگان آنها در تیراندازی ها بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا عامل اصلی مرگ و میرِ حین انجام وظیفه در میان نیروهای پلیس در آمریکا به شمار می رود، گزارش های جدید منتشر شده حاکی است که خودکشی در میان مأموران پلیس این کشور نیز افزایش چشمگیری داشته است.

در گزارش این شبکه تلویزیونی در این خصوص آمده است: در گزارشی که روزنامه واشنگتن پست به تازگی درباره مرگ و میر نیروهای پلیس منتشر کرده است، گفته شده که خودکشی حالت همه گیری خاموش به خود گرفته است، موضوعی که همچنان در میان نیروهای پلیس در حال افزایش است؛ مرگ هایی که هیچگاه در آمارهای سنتی موسوم به مرگ حین انجام وظیفه نشان داده نمی شود.

از این روی می توان گفت که آمار نیروهای پلیسی که بر اثر خودکشی جان باخته اند، از شمار نیروهایی که در حوادث مرتبط با تیراندازی ها در این کشور کشته شده اند، بیشتر بوده است.

گزارش مذکور می افزاید: آمارهای مذکور نشان دهنده مشکلاتی است که نیروهای پلیس با آن ها مواجه هستند؛ زیرا بر اساس آمار منتشر شده، در سال 2021، 130 نیروی پلیس با خودکشی به زندگی خود پایان داده اند در حالی شمار نیروهای پلیسی که با گلوله جان باخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر آمار خودکشی میان افسران پلیس آمریکا

افزایش چشمگیر آمار خودکشی میان افسران پلیس آمریکا