مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 16:552022-01-09ورزشي

تکذیب ادعاهای ملی پوش پاورلیفتینگ از سوی فدراسیون بدنسازی


فدراسیون بدنسازی به صحبت های ملی پوش پاورلیفتینگ ایران که پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان از بازگشت به کشور خودداری کرد، واکنش نشان داد.

- فدراسیون بدنسازی به صحبت های ملی پوش پاورلیفتینگ ایران که پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان از بازگشت به کشور خودداری کرد، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر اسداله زاده، ملی پوش پاورلیفتینگ ایران در مسابقات جهانی نروژ که متاسفانه با ترک اردوی تیم ملی و در یک اقدام غیرحرفه ای به کشور بازنگشته، در دو ماه اخیر ادعاهایی را مطرح کرده که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص توضیحاتی را اعلام داشته است.

در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است: آقای امیر اسداله زاده یکی از ملی پوشان اعزامی پاورلیفتینگ ایران به مسابقات جهانی، علی رغم تمامی مساعدت ها و در اختیار نهادن تسهیلات ورزشی جهت اعزام تیم و انجام مسابقات و برخلاف اعتماد صورت گرفته و اهداف ورزشی اقدام به ترک اردوی تیم ملی در کشور نروژ به دلایل شخصی و انگیزه های فردی نموده و همراه با سایر اعضای تیم به ایران بازنگشته است.

با توجه به ادعاهای غیرواقع و غیرمستند آقای امیر اسداله زاده در رسانه ها و حتی یکی از شبکه های خارجی از جمله اجبار بر پوشیدن پیراهن منقش به تصویر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعاهای ملی پوش پاورلیفتینگ از سوی فدراسیون بدنسازی

تکذیب ادعاهای ملی پوش پاورلیفتینگ از سوی فدراسیون بدنسازی