مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 16:552022-01-09سياسي

تاکید استاندار ایلام بر مبارزه با قاچاق کلان در گمرک


استاندار ایلام از گمرک استان خواست تا تمرکز خود را بر روی قاچاق کلان بگذارد.

- دکتر حسن بهرام نیا در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: فرهنگ سازی در رسانه ها یکی از راههای اصلی برای مبارزه با قاچاق است و باید مضرات و معایب آن برای اقتصاد و اشتغال جوانان در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مبارزه با قاچاق افزود: قاچاق باعث بیکاری و تعطیلی کارخانجات می شود و همه ی عوامل دخیل در این زمینه باید با همدلی و همراهی ورود جدی تری نسبت به گذشته در زمینه مبارزه با قاچاق داشته باشند .

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر این که مبارزه با قاچاق نیازمند روحیه جهادی است ادامه داد: باید روحیه جهادی و فساد ستیزی را بر دیگر موارد مقدم بشمریم و یکی از راههای مناسب برای مبارزه با قاچاق حق کشف است که می توانیم برای کشف کنندگان قاچاق اختصاص دهیم .

وی با اشاره به یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان که در خصوص مبارزه با قاچاق کالا در استان بود، گفت: در این مصوبه آمده است که دام مازاد استان به طریق قانونی برای صادرات در نظر گرفته شود و با توجه به خشکسالی ها، تعدادی از دامداران با کمبود علوفه مواجه شده و مجبورند دام های خود را به فروش برسانند لذا باید راهکارقانونی برای فروش دام مازاد و صادرات آن فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر مبارزه با قاچاق کلان در گمرک

تاکید استاندار ایلام بر مبارزه با قاچاق کلان در گمرک