مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 15:352022-01-09سياسي

حضور آشکار مدیران در میان مردم اولویت اصلی دولت است


تغییر روند پشت میزنشینی به راهبرد حضور و ارتباط آشکار در میان مردم اولویت اصلی دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه مرکزی عصر یکشنبه در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به اینکه گفتمان نظام اداری استان، گفتمان مسئله محوری است، اظهار کرد: در گفتمان مسئله محوری فضایی را دنبال می کنیم که فکر، تصمیم گیری و اقدام کاملاً هماهنگ و به نفع مردم باشد و مدیران دستگاه های مختلف نیز موظف هستند در این راستا حرکت کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه ناکارآمدی مبتنی بر بروکراسی بیمار در سالیان گذشته بر نظام اداری حاکم شده است و این ناکارآمدی موجب نارضایتی مردم و سر ریز شدن مسائلی که در شهرستان یا دستگاه مسئول قابل حل بوده به سمت استانداری است.

بخش زیادی از توان استانداری مرکزی در حال صرف شدن برای حل مشکلاتی است که وظایف و تکالیف قانونی ادارات و واحدهای تابعه شهرستانی است.

استاندار مرکزی افزود: استانداری وظیفه سکان داری و هدایت کلان برنامه ها و مأموریت ها دارد و وظیفه استانداری پارو زدن و قایق رانی ادارات و دستگاه های اجرایی نیست.

مخلص الائمه با اشاره به رکود سراسری موجود در برخی از ادارات استان، تاکید کرد: توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت سیزدهم باید سرلوحه رفتار و عملکرد همه مدیران باشد و ارتباط مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آشکار مدیران در میان مردم اولویت اصلی دولت است

حضور آشکار مدیران در میان مردم اولویت اصلی دولت است