مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:202022-01-09فرهنگي

جایزه بین المللی عکاسی برای مصطفی نوده، عکاس ایرانی


«ذهن طوفانی» که در سال 1396 در گیلان ـ ایران به تصویر کشیده شده، ذهن شما را به وجد می آورد و نمی توانید چشم از آن بردارید، جایی که می توانید مکالمه سیاه و سفید را بشنوید.

- ذهن طوفانی که در سال 1396 در گیلان ـ ایران به تصویر کشیده شده، ذهن شما را به وجد می آورد و نمی توانید چشم از آن بردارید، جایی که می توانید مکالمه سیاه و سفید را بشنوید.

مصطفی نوده عکاس ایرانی برنده جایزه دوم جوایز بین المللی عکس سیاه و سفید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عکس ذهن توفانی از مصطفی نوده در بخش رقابت حرفه ای مفهومی، جایزه دوم بخش عکاسی مونوکروم را کسب کرد.

هیات داوران در توصیف این عکس آورده است: ذهن طوفانی که در سال 1396 در گیلان ـ ایران به تصویر کشیده شده، ذهن شما را به وجد می آورد و نمی توانید چشم از آن بردارید، جایی که می توانید مکالمه سیاه و سفید را بشنوید.

مصطفی نوده (متولد 1359) هنرمند و عکاس خودآموخته ایرانی مقیم گیلان، در سواحل شمالی ایران است.

او به خاطر عکس های جذاب مناظر مینیمالیستی به رنگ سیاه و سفید، که عمیقاً ریشه در مضامین، ایده ها و نمادگرایی دارد، با الهام از عکاسی مفهومی شناخته می شود.

نوده پیشینه ای در نقاشی دارد و در حالی که امروزه عکاسی رسانه مورد علاقه اوست، پیوند قوی بین نقاشی و عکاسی را می شناسد و اغلب جنبه های هر دو را در فرآیند کاری خود با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بین المللی عکاسی برای مصطفی نوده، عکاس ایرانی

جایزه بین المللی عکاسی برای مصطفی نوده، عکاس ایرانی