مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:002022-01-09سياسي

پیام کتبی «قربانقلی محمد اف» به رییسی


تهران از پیشنهاد های طرف مقابل در زمینه تحکیم و ارتقاء همکاری در بخش های مختلف بویژه در حوزه انرژی، تجارت و بازرگانی استقبال می کند و هیچ مانع و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرستاده ویژه رییس جمهور ترکمنستان به همراه وزیر خارجه این کشور پیام کتبی قربانقلی محمد اف رییس جمهور ترکمنستان را به رییسی تقدیم کرد.

سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه در دیدار سردار بردی محمداف فرستاده ویژه رییس جمهور و رشید مردوف وزیر خارجه ترکمنستان با بیان اینکه روابط تهران - عشق آباد در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت: مصمم هستیم گام های موثر و مفیدی در روابط و مناسبات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به نفع ملت های خود برداریم.

رییسی دیدار دوجانبه با رییس جمهور ترکمنستان در عشق آباد و تماس های تلفنی طرفین را آغاز فصل جدیدی در توسعه روابط دو کشور دانست و اظهارداشت: در این گفتگو ها با اتخاذ تصمیمات مناسب موانع موجود در توسعه همکاری ها از جمله در بخش حمل و نقل و انرژی رفع شده و زمینه گسترش و تعمیق روابط دو کشور تسهیل شده است.

رییسی خاطرنشان کرد: تهران از پیشنهاد های طرف مقابل در زمینه تحکیم و ارتقاء همکاری در بخش های مختلف بویژه در حوزه انرژی، تجارت و بازرگانی استقبال می کند و هیچ مانع و محدودیتی در این زمینه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کتبی «قربانقلی محمد اف» به رییسی

پیام کتبی «قربانقلی محمد اف» به رییسی