مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:552022-01-09سياسي

از همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران استقبال می کنیم


فرماندار فریدونکنار بر لزوم همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران به منظور استفاده از ظرفیت های این نهاد انقلابی برای رشد و توسعه این شهرستان تاکید کرد.

- محمدمهدی نصیری، در دومین نشست سالانه خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در فریدونکنار با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همان طور که از نامش پیداست دنبال کننده کارهای جهادی و توسعه ای با استفاده از ظرفیت دانشگاه است، اظهار کرد: کار جهادی فعالیتی بدون دانش و با سرعت نیست.

نصیری از همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران استقبال و خاطرنشان کرد: فعالیت گلخانه و گل کاری را در سطوح کوچک راه اندازی کردیم، همچنین حوزه های مختلف و متنوعی سطوح همکاری در حال انجام و آغاز است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در بحث ماهیان خاویاری و تولید جلبک اسپرولینا نیز ورود کرده و با توجه به اینکه این شهرستان نیز در مباحث شیلاتی ورود کرده است، می تواند همکاری های دوجانبه مناسبی صورت گیرد، اظهار کرد: آنچه ما دنبال می کنیم پیوند علم و عمل است که مشخصه اصلی جهاد دانشگاهی است.

امیدواریم علم از حجاب در درآید و فراگیر شود.

حجت الاسلام تقی پور امام جمعه فریدونکنار نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت موثر و کارآمد جهاد دانشگاهی در مسائل پژوهشی و فرهنگی، اظهار کرد: امروز استبداد از قامت کهنه خارج شده و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران استقبال می کنیم

از همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران استقبال می کنیم