مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:552022-01-09سياسي

یادواره 34 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


یادواره 34 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر یکشنبه در این یادواره با بیان اینکه روحانیت همیشه در وسط میدان و دلسوز مردم بوده اند، گفت: روحانی باید به فکر نان مردم و مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: امروز باید قدر ولایت فقیه را بدانیم، چرا که روز به روز به برکت ولایت فقیه شاهد قدرت یافتن جبهه مقاومت هستیم.

وی با بیان اینکه روحانیت همیشه باید وسط میدان باشند، گفت: روحانیون در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه 8 سال دفاع مقدس علم را با عمل خود و حضور در جبهه ها و رسیدن به شهادت ثابت کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: شهدا با قلب های آکنده از اعتقاد به اهل بیت (ع) به میدان مبارزه می رفتند و همه ارزش هایی که در زمان ائمه اطهار به خاطر آن جان ها فدا می شد، امروز نیز وجود دارد و شهدا هم برای همین ارزش ها جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: این شکوه و عظمتی که امروز از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین المللی می بینیم، و آمریکای جنایت کار، در مقابل وحدت این ملت به زانو درآمده است، به برکت جانفشانی شهدا است و اگر فقها و علما نبودند، ارزش های دینی و ولایت فقیه از بین می رفت و به تبع آن حکومت اسلامی در ایران شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 34 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره 34 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد