مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:452022-01-09اقتصادي

تسهیلات توانمندسازی مانع ساخت و سازهای غیرمجاز همدان می شود


تسهیلات توانمندسازی مناطق حاشیه ای مانع ساخت و سازهای غیرمجاز همدان خواهد شد.

- به گزارش، رضا زمانی یکشنبه در کارگروه امور زیر بنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان گفت: در بحث بهسازی و مقاوم سازی مناطق کم برخوردار شهر همدان موضوع تسهیلات، یک دغدغه اساسی است بدین سان باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات توانمندسازی مناطق حاشیه ای همدان به 250 میلیون تومان خواهد رسید و ضمانت های آن به صورت زنجیره ای است، گفت: در حال حاضر رقم وام یک صد میلیون تومان است و با پیگیری های انجام شده به 250 میلیون تومان نیز خواهد رسید.

معاون عمرانی فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: کارمزد این تسهیلات 5 درصد است و امیدواریم که شورای شهر همدان تعرفه ها و تخفیفاتی که در سال گذشته برای این مناطق در نظر گرفته بود، در سال 1401 نیز در دستور کار قرار دهد.

زمانی با اشاره به اینکه باید نظام مهندسی، شهرداری و بنیاد مسکن در تسهیل روند اعطای پروانه ها وارد کار شوند گفت: بهسازی و مقاوم سازی منازل در حاشیه شهر همدان می تواند در قالب طرح بازآفرینی پیش رود.

ساخت و سازهای غیرمجاز در جورقان زیاد است وی با تاکید بر اینکه برای همدان در این زمینه 250 سهمیه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این سهمیه ها به صورت کشوری است و می توان آن را تا 10 هزار نفر نیز رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات توانمندسازی مانع ساخت و سازهای غیرمجاز همدان می شود

تسهیلات توانمندسازی مانع ساخت و سازهای غیرمجاز همدان می شود