موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:252022-01-09اقتصادي

برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟


درب ورودی، یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است.

برای مثال درب ورودی، برای منازل و آپارتمان ها نوعی معرِف خانه است یا درب اتاق ها باید همخوان با دکوراسیون منزل باشد.

- افزون بر موارد ظاهری، درب ها کاربردهای به خصوصی نیز دارند که پیش از خرید باید با آن ها آشنا باشیم، برای مثال نمی توان درب لابی یک آپارتمان را برای یک کارخانه نصب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، از این رو در ادامه این مطلب، تعدادی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع درب به همراه راهنمای خریدشان، معرفی خواهند شد.

درب اتاق در میان انواع درب داخلی، درب اتاق خواب قرار دارد که بیشترین اهمیت را از لحاظ نمای داخلی ساختمان به خود اختصاص داده است.

درب ها علاوه بر ایجاد امنیت و حریم خصوصی، باید دارای استحکام بالا و زیبایی ظاهری باشند که امروزه، در طراحی های داخلی این موضوع بیش از پیش در نظر گرفته می شود و حتی درب های جدید اتاقی با ویژگی های جذاب، تولید و عرضه می شوند.

مهم ترین مواردی که هنگام خرید این درب ها باید به آن ها توجه شود، روکش درب، نوع قفل و دستگیره آن هستند.

درب اتوماتیک درب اتوماتیک را همه می شناسند! درب اتوماتیک با مزایای فراوانی که دارد بیشتر در مکان هایی چون فروشگاه ها، ادارات، اماکن تجاری، بانک ها و بیمارستان ها دیده می شود و انواع مختلفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟

برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟