مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:202022-01-09سياسي

مکتب شهید سلیمانی چراغ راه مسئولان جهادی است


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که مکتب شهید سلیمانی چراغ راه مسئولان جهادی است، گفت: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمام اقشار مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از مسئولان استان، اظهار کرد: شهید سلیمانی الگویی کم نظیر برای همه آزادمردان عالم است.

وی افزود: شهید سلیمانی با همت و تلاش فوق العاده ای که داشت در میدان کمک رسانی به نیازمندان خادم مردم و در میدان مبارزه با استکبار و تأمین امنیت، مدافع مردم بود و در راه خدمت و دفاع از میهمن اسلامی شبانه روز فعالیت داشت و خستگی ناپذیر بود.

امام جمعه یزد گفت: ایمان و اتکاء به خداوند متعال و عشق و علاقه به ائمه اطهار (ع) در وجودش موج میزد و در سنگر عبادت، از عابدترین انسان ها به شمار می رفت.

آیت الله ناصری اخلاص را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی هر کار و فعالیتی که در میدان های مختلف انجام میداد رضایت خداوند را مدنظر قرار میداد و به هیچ وجه اهل تظاهر نبود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به راز محبوبیت شهید سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی چراغ راه مسئولان جهادی است

مکتب شهید سلیمانی چراغ راه مسئولان جهادی است