مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:402022-01-09سياسي

آغاز به کار «خانه خلاق و نوآوری» بنیاد کرامت رضوی


خانه «خلاق و نوآوری کرامت» که با هدف توسعه نوآوری و کسب وکارهای اجتماعی در قالب برنامه توسعه زیست بوم نوآوری اجتماعی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، - ایسنا/خراسان رضوی خانه خلاق و نوآوری کرامت که با هدف توسعه نوآوری و کسب وکارهای اجتماعی در قالب برنامه توسعه زیست بوم نوآوری اجتماعی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

این خانه که زیر نظر بنیاد کرامت رضوی فعالیت می کند، با حمایت از ایده ها و استارت آپ های نوآورانه، در تمامی مراحل ایده پروری، تأسیس و توسعه نوآوری و کسب وکارهای اجتماعی همراه نوآوران خواهد بود.

استقرار نظام نوآوری در ارکان ساختاری بنیاد کرامت رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: این بنیاد در راستای استقرار نظام نوآوری در ارکان ساختاری خود و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خانه خلاق و نوآوری کرامت را فعال کرده و با ایجاد آن، توسعه نوآوری و بهره گیری از فرصت های خلاقانه به منظور ارائه راهکارها، ایده‎های نو و تولید محصولات در چارچوب مأموریت های بنیاد کرامت رضوی را دنبال خواهد کرد.

استفاده از ظرفیت استارت آپ ها محمدحسین استادآقا افزود: مأموریت کلیدی و حوزه عملکردی این مجموعه، حوزه نوآوری اجتماعی بوده و قرار است بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار «خانه خلاق و نوآوری» بنیاد کرامت رضوی

آغاز به کار «خانه خلاق و نوآوری» بنیاد کرامت رضوی