مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:402022-01-09اجتماعي

آیا مدارس کشور آمادگی لازم را برای آموزش حضوری دارد؟


سرپرست معاونت سلامت وزارت آموزش و پرورش از فعالیت سامانه هوشمند رصد دانش آموزان واکسینه شده، مبتلا و یا مشکوک به کرونا خبر داد و گفت:با حضوری شدن آموزش این آمادگی را داریم که در بحث نظارت با قوت سابق به پیش رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، اعظم گودرزی سرپرست معاونت سلامت وزارت آموزش و پرورش نسبت به تصمیم ستاد ملی کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیر در مورد بلامانع دانستن بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با توجه به کاهش آمار ابتلا و فوتی با واکسیناسیون گسترده، گفت: اگر ستاد مقابله با کرونا تصمیم بر آموزش حضوری بگیرد با وزارت بهداشت پروتکل های جدید را برای کنترل بهتر بررسی کرده و بر مبنای آن تصمیم می گیریم.

وی در مورد اقدامات این معاونت با با بازگشایی مدارس گفت: به طور کلی اظهار نظر در مورد بازگشایی مدارس و شیوه آموزش به عهده آموزش و پرورش و اعلام شخص سخنگو با در نظر گرفتن مصوبات ستاد کرونا است، ولی اگر آموزش حضوری باشد بر رعایت پروتکل های بهداشتی همچون سابق نظارت می کنیم.

گودرزی در مورد پایش و رصد دانش آموزان برای مدیریت و نظارت بهتر در بحث کرونا گفت: سامانه رصد نظام مراقبت کووید 19 در مدارس که خوشبختانه از دی ماه راه اندازی شده است در این زمینه کمک می کند که آمار واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال را مشاهده کنیم، در این سامانه مدیران مدرسه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مدارس کشور آمادگی لازم را برای آموزش حضوری دارد؟

آیا مدارس کشور آمادگی لازم را برای آموزش حضوری دارد؟