مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:252022-01-09سياسي

اخلاص و عمل سردار شهید سلیمانی الگوی رفتار همه مسئولان باشد


فرماندار ویژه ری با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم کشور ما و تمام دنیا یک الگو بود گفت: مسئولان کشور باید در خدمت به مردم، - ، حسین توکلی کجانی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم شهدای محور مقاومت با تجلیل از نقش مقاومت در تأمین امنیت امروز کشورمان بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم کشور ما و تمام دنیا یک الگو بود و همه مسئولان کشور باید در خدمت به مردم، اخلاص و عمل شهید سلیمانی را ملاک عمل خود قرار دهند.

وی گفت: یکی از اصلی ترین شاخصه های شهید سلیمانی بود که با اخلاص و شجاعت خود غیرممکن ها را ممکن می ساخت و در خدمت مسلمین و مستضعفان بود.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ادوار مختلف با فرازونشیب هایی همراه بود، اما به دلیل در صحنه بودن افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی این نظام موفق ظاهر شده و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته است.

فرماندار شهرستان ری و معاون استاندار تهران با بیان اینکه خدمت صادقانه رمز موفقیت مسئولان و حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: عملکرد و خدمت مسئولان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد تا مردم این خدمت و عملکرد مسئولان را لمس کنند.

توکلی کجانی با تأکید بر فراگیر بودن مکتب شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی همیشه در کنار مردم بودند و به همین دلیل است که رهبر انقلاب اسلام از واژه مکتب شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و عمل سردار شهید سلیمانی الگوی رفتار همه مسئولان باشد

اخلاص و عمل سردار شهید سلیمانی الگوی رفتار همه مسئولان باشد