مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:252022-01-09ورزشي

با یک تساوی سرتان گیج نرود!


واکنش مدیر تیم فوتبال شهرخودرو پس از متوقف شدن برابر پرسپولیس در خانه کمی عجیب بود و انگار یادش رفته تیمش تنها با 4 امتیاز و بدون برد در انتهای جدول لیگ بیست و یکم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال شهرخودرو توانست در هفته چهاردهم فوتبال ایران با تساوی یک بر یک، پرسپولیس را متوقف کند و به چهارمین امتیاز خود در این لیگ برسد.

شهرخودرو در این دیدار آمار قابل توجهی نداشت اما از نظر دفاعی بهتر از بازی های قبل بود و توانست خط حمله تیم رده دومی یحیی گل محمدی را متوقف کند.

بعد از این دیدار، سیدمهدی سیدصالحی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود با قراردادن پرچم این باشگاه نوشت: این پرچم افتادنی نیست.

شاید باید به مدیر تیم فوتبال شهرخودرو یادآوری کرد که تیمش هم اکنون در انتهای جدول است و حسرت گرفتن یک 3 امتیاز را دارد.

بعد از گذشت نیم فصلریال شهرخودرو تنها با 4 امتیاز از 14 بازی، در انتهای جدول فاصله دارد و برای فرار از منطقه سقوط نیاز به 8 امتیاز دارد؛ آن هم در صورتی که رقیبان انتهای جدولی این تیم نتوانند در بازی های شان امتیاز بگیرند.

کار برای این تیم در هفته های آتی هم سخت است زیرا باید در 2 بازی خارج از خانه برابر فولاد و آلومینیومی قرار بگیرند که هر کدام در 6 بازی آخر خانگی شان برنده نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یک تساوی سرتان گیج نرود!

با یک تساوی سرتان گیج نرود!