مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:202022-01-09سياسي

وجود تبعیض یکی از مهمترین چالش های جامعه است


وجود تبعیض یکی از مهمترین چالش های جامعه است و مردم از این امر رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر عباسی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: تقویت وفاق میان تشکل های سیاسی، ممانعت از شکل گیری احزاب فصلی و فاقد پشتیبانی، تقویت اخلاق سیاسی، کادر سازی و تقویت مردم سالاری دینی و تلاش برای ارتقای فرهنگ حزبی و دفاع از حقوق قانونی احزاب از جمله این رویکردها است.

وی افزود: توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جدای از هم نیستند و اگر به اقتصاد و اجتماع توجه نشود، اگر به عدالت توجه نشود توسعه سیاسی نخواهیم داشت.

رییس خانه احزاب استان زنجان با بیان اینکه امروز مهمترین دغدغه ما وجود تبعیض در جامعه است، گفت: بیشتر از هر چیز دیگری این بی عدالتی و تبعیض است که مردم را رنج می دهد.

عباسی به لزوم حرکت در مسیر ولایت تاکید کرد و گفت: ولایت ستون انقلاب است و ما باید تلاش کنیم در همراهی با ولایت در راه و مسیر حرکت کنیم.

وی از فعالیت 42 حزب و تشکل شناسنامه دار در استان زنجان خبر داد و افزود: پنج حزب نیز در حال اخذ مجوز فعالیت در استان هستند.

رییس خانه احزاب استان زنجان ابراز داشت: مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است و این مطالبه گری به معنای تخریب و تضعیف نیست بلکه در راستای کمک به مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تبعیض یکی از مهمترین چالش های جامعه است

وجود تبعیض یکی از مهمترین چالش های جامعه است