مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:202022-01-09حوادث

شناسایی و دستگیری 10 سارق سابقه دار در هشتگرد


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح پاکسازی هشتگرد خبر داد و گفت: در این عملیات 18 فقره سرقت کشف شد.

- علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، اجری طرح پاکسازی را در سطح شهر هشتگرد این شهرستان در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق شدند که تاکنون متهمان به 18 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، اظهار کرد: در این طرح، 6 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و 7 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مسئول انتظامی، کشف 9 مورد جرائم سایبری و دستگیری 5 نفر و توقیف 5 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت، خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس شهرهشتگرد و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری 10 سارق سابقه دار در هشتگرد

شناسایی و دستگیری 10 سارق سابقه دار در هشتگرد