مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:552022-01-09بين الملل

هیچ راهی جز توسل به زور برای اخراج آمریکایی ها وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعد السعدی عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (یکشنبه، 9 ژانویه)، به اظهارات مایلز کاگینز سخنگوی نیرو های آمریکایی در سوریه مبنی بر وجود توافق با آمریکا برای ادامه حضور در عراق و شرق سوریه واکنش .

- عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق با بیان این که نیرو های آمریکایی با مذاکره از عراق خارج نمی شوند، گفت که این نیرو ها تنها با توسل به زور از کشور خارج می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعد السعدی عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (یکشنبه، 9 ژانویه)، به اظهارات مایلز کاگینز سخنگوی نیرو های آمریکایی در سوریه مبنی بر وجود توافق با آمریکا برای ادامه حضور در عراق و شرق سوریه واکنش نشان داد و گفت که این امر موید این موضع مقاومت عراق است که می گوید عقب نشینی آمریکا از عرق واقعیت ندارد و هیچ راهکاری جز توسل به زور برای اخراج آمریکایی ها نیست.

وی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد: اظهارات مایلز کاگینز مبنی بر وجود توافق با آمریکا در مورد حضور واقعی در عراق و شمال شرق سوریه و ادعای وی مبنی بر عدم وجود نشانه هایی از عقب نشینی، آن چه را که مقاومت عراق درباره عدم خروج واقعی نیرو های آمریکایی از عراق گفته است، تایید می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راهی جز توسل به زور برای اخراج آمریکایی ها وجود ندارد

هیچ راهی جز توسل به زور برای اخراج آمریکایی ها وجود ندارد