مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:452022-01-09اجتماعي

مرگ بیش از 1000 بال پرنده مهاجر در تالاب میقان


مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سال جاری تاکنون، شمار تلفات پرندگان مهاجر تالاب کویری میقان اراک به 1070 بال رسیده است که بیشترین تلفات پرندگان بر اثر شیوع این بیماری .

- مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سال جاری تاکنون، شمار تلفات پرندگان مهاجر تالاب کویری میقان اراک به 1070 بال رسیده است که بیشترین تلفات پرندگان بر اثر شیوع این بیماری در تالاب میقان از گونه غاز خاکستری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شهاب الدین منتظمی در جلسه ای که با حضور مسئولان سازمان دامپزشکی و نمایندگان دفاتر مرتبط با تالاب های کشور تشکیل شد، به ضرورت نظارت و پایش بیشتر از تالاب میقان و لزوم کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و جمع آوری تلفات با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با تشریح اقدام های انجام شده توسط نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی برای پیشگیری و مهار بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان از جمله جمع آوری به موقع و امحای بهداشتی لاشه پرندگان در شرایط سخت محیطی و با وجود مشکلات و کمبود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بیش از 1000 بال پرنده مهاجر در تالاب میقان

مرگ بیش از 1000 بال پرنده مهاجر در تالاب میقان