مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:202022-01-09اقتصادي

بیش از 3 هزار متقاضی مسکن ملی در همدان زمین ندارند


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: حدود سه هزار و 300 متقاضی مسکن ملی که وجه اولیه را واریز کرده اند هنوز زمین ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید صالحی امیر یکشنبه 19 دی ماه در کارگروه امور زیر بنایی و تامین مسکن شهرستان همدان ادامه داد: این افراد در اولویت تخصیص زمین در داخل محدوده شهر همدان هستند و در حال پیگیری تخصیص زمین در آینده نزدیک به آنها هستیم.

وی مطرح کرد: از زمان آغاز ثبت نام اقدام ملی حدود چهار هزار و 800 نفر در همدان واجد شرایط بودند و وجه را نیز واریز کردند که برای حدود 1300 نفر توانستیم در شهر همدان زمین تامین کنیم، همچنین اختصاص زمین به این افراد با توجه به اولویت ثبت نام از آبان ماه سال 98 و تاریخ واریز وجه بود.

صالحی امیر در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم با الحاق اراضی 680 هکتاری به شهر همدان مشکل زمین حل شود، تصریح کرد: این زمین ها اراضی دولتی پشت روستای شورین است که در صورت الحاق پیش بینی می شود به افراد باقی مانده واجد شرایط تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن در همدان باید با همراهی دستگاه ها حل شود، اظهار کرد: در حال حاضر پیش بینی می شود همدان برای 50 هزار نفر به تولید مسکن نیاز دارد و اگر از این پیک رد شویم به حد نرمال می رسیم، از طرفی این 50 هزار نفر جمع شدگی چند سال اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار متقاضی مسکن ملی در همدان زمین ندارند

بیش از 3 هزار متقاضی مسکن ملی در همدان زمین ندارند