مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:102022-01-09بين الملل

عصائب اهل الحق: آمریکایی ها با مذاکره از عراق عقب نشینی نمی کنند


عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق با بیان این که نیروهای آمریکایی با مذاکره از عراق خارج نمی شوند، گفت که این نیروها تنها با توسل به زور از کشور خارج می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعد السعدی عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (یکشنبه، 9 ژانویه)، به اظهارات مایلز کاگینز سخنگوی نیروهای آمریکایی در سوریه مبنی بر وجود توافق با آمریکا برای ادامه حضور در عراق  و شرق سوریه واکنش نشان داد و گفت که این امر موید این موضع مقاومت عراق است که می گوید عقب نشینی آمریکا از عرق واقعیت ندارد و  هیچ راهکاری جز توسل به زور برای اخراج آمریکایی ها نیست.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد: اظهارات مایلز کاگینز مبنی بر وجود توافق با آمریکا در مورد حضور واقعی در عراق و شمال شرق سوریه و ادعای وی مبنی بر عدم وجود نشانه هایی از عقب نشینی، آن چه را که مقاومت عراق درباره عدم خروج واقعی نیروهای آمریکایی از عراق گفته است، تایید می کند .

السعدی تصریح کرد که نیروهای آمریکایی با مذاکرات از عراق عقب نشینی نخواهند کرد و ما در هر دو جناح سیاسی و مقاومت عراق   روی این نکته توافق داریم که هیچ شیوه تعاملی با آمریکا جز قدرت نظامی وجود ندارد و گروه های مقاومت عزم خود را برای مقابله با اشغالگران آمریکایی جزم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق: آمریکایی ها با مذاکره از عراق عقب نشینی نمی کنند

عصائب اهل الحق: آمریکایی ها با مذاکره از عراق عقب نشینی نمی کنند