مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:102022-01-09سياسي

گرمخانه خاوران تغییر کاربری می دهد


شهردار منطقه 15 تهران از تغییر کاربری گرمخانه خاوران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه 15 تهران با حضور در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: محله رضویه در منطقه 15 بافت فرسوده ندارد دارای مردمی انقلابی ولی از قشر محروم است اولویت های مدیریت شهری بهبود وضعیت محله رضوی است و اقدامات خوبی طی 6 ماه آینده در این محله به صورت جامع انجام می شود.

وی به وجود گرمخانه و محل کوه سنگی در مجاورت محله رضویه اشاره کرد و گفت: کوه سنگی پاتوق معتادین متجاهر شده است و از آنجا که صعب العبور است و دسترسی به آن مشکل بوده پاتوقی برای این معتادان شده است.

شهردار منطقه 15 تهران با اشاره به اینکه 500 سرویس خاک در سمت کوه سنگی جمع کردیم و کاشت نهال در این محدوده انجام گرفته است گفت: 1200 معتاد متجاهر اخیرا جمع آوری و تحویل کمپ بهزیستی شده است همچنین 340 معتاد فقط از محله رضویه جمع آوری شده است.

صباغ به طرح ویژه برای محور خاوران اشاره کرد و گفت: اخیرا بازدیدی توسط زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران از این محله انجام گرفته و جلسه قرارگاه اجتماعی مداوم برگزار می شود و نمایندگان دادستانی، بهزیستی، پلیس موادمخدر و شهرداری حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه خاوران تغییر کاربری می دهد

گرمخانه خاوران تغییر کاربری می دهد