مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:352022-01-09سياسي

مرز فرصتی مناسب برای کارآفرینی قانونمند است


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش بی بدیل مرزبانان در مقابله و مبارزه با کالای قاچاق بی نظیر است، - گفت: مرز فرصتی مناسب برای کارآفرینی قانونمند است.

محسن فتحی امروز یکشنبه (19 دی ماه) در دیدار با سرهنگ محمدعارف سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان، با تقدیر از تلاش مرزبانان در تامین امنیت مرزهای استان اظهار کرد: رویکرد جامعه محور نیروهای مرزبانی نشان دهنده عملکرد مثبت این نیروی مقتدر است که نظم و امنیت را در هر شرایطی به ویژه در نوار مرزی برقرار می کنند.

وی مرزبانی را نهادی محوری در تامین امنیت و آرامش جامعه به ویژه مرزنشینان برشمرد و تصریح کرد: فضیلت مرزبانی از مرز و بوم این مملکت که آغشته به خون شهدای عزیز است، کمتر از فضیلت خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی مرزبانان را امنیت آفرین و مایه افتخار دانست و گفت: امروز مرزبانان با روحیه سلحشوری و مجاهدت در سخت ترین شرایط جغرافیایی و حداقل امکانات زیستی از مرزها حراست و پاسداری می کنند و این جای بسی مباهات و افتخار است.

فتحی به نقش مرزبانی در مبارزه با قاچاق کالا اشاره و عنوان کرد: کالای قاچاق سمی مهلک برای اقتصاد و تولید ملی است و عرضه تولیدات داخلی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز فرصتی مناسب برای کارآفرینی قانونمند است

مرز فرصتی مناسب برای کارآفرینی قانونمند است