مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:302022-01-09اقتصادي

2000 دستگاه تهویه هوا برای مدارس همدان تهیه می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از تهیه دو هزار دستگاه تهویه هوا برای مدارس استان خبر داد.

- محمدحسین مرادی در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: با بزرگترین شرکت تولیدکننده فن و هواکش در خاوریانه بدون واسطه و به طور مستقیم وارد مذاکره شدیم و با پیگیری های انجام شده در این هفته دوهزار دستگاه تهویه هوا خریداری خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست و نیاز دستگاه تهویه در کل کشور، در حالت عادی در هفته می توان 500 دستگاه تأمین کرد اما با پیگیری های انجام شده و با قید فوریت در این هفته بیش از این تعداد تحویل استان خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: این دستگاه ها برای نصب در مدارس غیر برخوردار و کمتر برخوردار خواهد بود،مدارس غیر دولتی و شهریه ای از محل درآمدهای خودشان قادر به تهیه این دستگاه ها هستند، البته پس از خرید، این دستگاه ها تحویل اداره کل آموزش و پرورش خواهد شود و این اداره با نظر خود و با توجه به اطلاعاتی که دارد فن ها را در بین مدارس استان توزیع خواهند کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه آموزش پرورش هم از محل اعتبارات خود تعدادی دستگاه تهویه هوا تأمین کرده است، عنوان کرد: امیدواری و دغدغه ما این است که برای شروع ترم جدید این دستگاه ها در کلاس های درس نصب شده و دانش آموزان بتوانند از آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 دستگاه تهویه هوا برای مدارس همدان تهیه می شود

2000 دستگاه تهویه هوا برای مدارس همدان تهیه می شود