مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:302022-01-09دانش

نخستین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهانگیر یدالهی، رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و رییس اولین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری، - با مشارکت وزارت میراث فرهنگی و کرسی یونسکو در کارآفرینی؛ نخستین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری در دانشگاه تهران برگزار می شود رییس اولین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری از برگزاری این کنفرانس در روز 21 دی ماه 1400 با مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کرسی یونسکو در کارآفرینی در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهانگیر یدالهی، رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و رییس اولین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری، درباره اهداف این کنفرانس گفت: کارآفرینی اجتماعی، یکی از انواع کارآفرینی است که هدف آن پاسخ دادن و حل مسائل اجتماعی مانند فقر، بیکاری و انواع مشکلات اجتماعی دیگر است.

بخش عمده ای از معضلات اجتماعی به فقر و بیکاری برمی گردد که توسعه گردشگری یکی از گزینه های موثر در کشور برای پاسخ به این مشکلات اجتماعی است.

رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در برشمردن انواع مختلف گردشگری، به گردشگری فرهنگی، قومی، تاریخی، مذهبی، سلامت، طبیعی، ورزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری در دانشگاه تهران برگزار می شود

نخستین کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری در دانشگاه تهران برگزار می شود