مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:402022-01-09اقتصادي

کاهش یک درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری/ 1438 میلیون مترمکعب در 9 ماه


سرپرست شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از مصرف یک هزار و 438 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی 9 ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

- جهانبخش سلیمیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از مصرف یک هزار و 438 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی 9 ماهه سال جاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: مصرف گاز در استان در سال های اخیر با توجه به توسعه شبکه گاز و افزایش مشترکین جدید بالا رفته است.

سرپرست شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: هر ساله به میزان مصرف گاز به ویژه در زمستان  افزوده می شود ولی این امر توسط مشترکین با رعایت الگوهای بهینه مصرف و  استفاده ایمن از گاز طبیعی در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان روند رو به کاهش داشته است.

  وی افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، 963 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی، تجاری و صنعتی و 475 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی پتروشیمی لردگان مصرف شده است.

سلیمیان اضافه کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان یک درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته که بخش خانگی، تجاری و صنعتی با 11 درصد کاهش و بخش پتروشیمی لردگان با 28 درصد افزایش مصرف گاز نسبت به سال گذشته گاز مصرف کرده اند.

وی توضیح داد: افزایش تعداد مشترکان گاز در روند رو به رشد مصرف گاز طبیعی تاثیر داشته است، اما قطعا با رعایت الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش یک درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری/ 1438 میلیون مترمکعب در 9 ماه

کاهش یک درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری/ 1438 میلیون مترمکعب در 9 ماه