مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:352022-01-09اجتماعي

عدم برخورد با کانال مدعی فروش سؤالات امتحان نهایی/ چند دانش آموز تخلف کردند؟


خبرنگار فارس در خرداد ماه امسال، آدرس یک کانال تلگرامی مدعی فروش سؤالات کنکور را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است، چرا هنوز این کانال فعال است؟! - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: ماجرای لو رفتن سؤالات امتحان نهایی 10 دقیقه بعد از آزمون، موضوعی است که این روزها در محافل مختلف آموزشی و خانوادگی از آن صحبت می شود.

چرا که امتحانات نهایی، جایگاه ویژه ای بین خانواده ها از باب تأثیر در کنکور و ورود به دنیای دانشجویی دارد.

خبر لو رفتن سؤالات امتحان نهایی 10 دقیقه بعد از آزمون را هامون سبطی دبیر کارگروه آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور اعلام کرد است اما خسرو ساکی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، با انتشار خبری مبنی بر برگزاری امتحانات نهایی در نهایت صحت، نظم و آرامش با همّت چندین هزار معلم و مدیر دلسوز و امانتدار ، صورت مسأله را پاک کرد که البته تحلیل مطلب نکاتی را نشان می دهد.

* برخی دانش آموز ان تا سؤال را دریافت می کنند، در همان دقیقه اول بدون اینکه در پاسخنامه چیزی بنویسند، بلند شده و با برگه سؤالات از جلسه خارج می شوند! در پاراگراف اول این خبر، خسرو ساکی اظهار کرد: در سنوات اخیر با استفاده از روش ارسال الکترونیکی سؤالات رمز شده به حوزه های اجرا؛ تا زمان ارسال رمز و بازگشایی و تکثیر سؤالات، دسترسی به آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برخورد با کانال مدعی فروش سؤالات امتحان نهایی/ چند دانش آموز تخلف کردند؟

عدم برخورد با کانال مدعی فروش سؤالات امتحان نهایی/ چند دانش آموز تخلف کردند؟