مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:302022-01-09اقتصادي

نام معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به پژوهش و فناوری تغییر کرد


نام معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به معاونت پژوهش و فناوری تغییر کرد و وظیفه ما این است که بستر و ریل گذاری مناسبی را در حوزه پژوهش و فناوری انجام دهیم.

- ، مهدی فکور در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه مشترک ذخیره انرژی دانشگاه تهران و یک شرکت تولید کننده قطعات و مجموعه هایی خودرویی که صبح امروز در دانشکده برق دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر نسل یک و دو دانشگاه را پشت سر گذاشتیم و من معتقدم که در نسل یک دانشگاه ها موفق بوده اند و نتیجه آن فارع التحصیلانی هستند که در دنیا خواهان دارند.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران افزود: در حال حاضر موضوع پژوهش به یک فرهنگ در دانشگاه ها تبدیل شده و دانشجویان موظف شدند علاوه بر واحدهای آموزشی به پژوهش نیز بپردازد.

فکور ادامه داد: ما در حلقه سوم و وصل کردن حلقه دوم به سوم (دانشگاه های کارآفرین) مشکل داریم که خب خوشبختانه دوستان ما در صنعت امروز پیشقدم شدند و جای تقدیر و تشکر دارد که با حمایت آن ها آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران افتتاح شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه حدود یکی دو هفته گذشته با تصویب هیات امنا نام معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به معاونت پژوهش و فناوری تغییر کرد و وظیفه ما این است که بستر و ریل گذاری مناسبی را در حوزه پژوهش و فناوری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به پژوهش و فناوری تغییر کرد

نام معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به پژوهش و فناوری تغییر کرد